Reviews from Indrapoera Gorredijk

Recent reviews

4.0
Gitta van Buuren
31 March 2025

Wij hadden loempia’s besteld, klasse!, erg lekker, goed gevuld met veel vlees ei en groenten, we hadden er een volledige maaltijd aan. Bezorging was binnen de gegeven tijd, top! Prima ervaring.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

A jonker.
27 March 2025

Nvt.

Gea
24 March 2025

Het eten was er erg snel en heel erg lekker weer,de hoeveelheid eten was ook weer top!

Hoogeveen
23 March 2025

Jammer genoeg had ik ook sate besteld en betaald maar dit zat er niet bij.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jan
14 March 2025
R jager
13 March 2025

Om 17:30 bezorging gevraagd 17:20 mail gehad bestelling onderweg werd 17:55 geleverd moesten het helaas in de magnetron weer warm maken

Wieke Hofstra
12 March 2025

Late bezorging

Johan L
2 March 2025

Denk eraan de bezorger alle bestelde eten mee te geven. Bij ons miste de kroepoek. Maar het is goedgekomen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jeroen
1 March 2025
Cees
27 February 2025
Van Dijk
26 February 2025
Anja Akkermans
26 February 2025

Werd keurig snel bezorgd. Maar de Kong po khai was niet te eten. Veeeeel te pittig. Ik heb bij Chinees restaurants dit gerecht gegeten , maar nergens zo scherp gekruid als deze. Zonde, zag er wel lekker uit met mooi vlees en groente. Helaas alles weggegooid. Ook de babi pangang was veel te zoet.

Koen
24 February 2025

Smaakt goed

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kim Bergsma
23 February 2025

Gisteren Hong You Fang besteld en Hong Fou Fang gekregen, dus we hadden fou Yong hai in plaats van babi pangang.

Hanneke koopal
23 February 2025

Binnen de afgesproken bezorgtijd,fijn!! En nog steeds juiste temperatuur, heet zelfs.

Gea
22 February 2025

Snel bezorgd,goed warm,lekker veel eten,goed verpakt en zalig eten!

van den Berg
12 February 2025

Om 17.00 besteld! Wilde het 18.00 hebben omdat ik weg moest, eten werd pas 18.36 gebracht, heb 2x gebeld met klacht want moest weg, heb zelf niet kunnen eten. Had kroepoek erbij wat verpulverd was tot kleine stukjes, kon een compensatie krijgen van 7,- bij de volgende bestelling, raar bedrag! Verwacht ook een nieuwe kroepoek gratis de volg keer!

JKS
12 February 2025

Snel bezorgd en heerlijk eten!

Jan
11 February 2025

smaak is super maar jammer dat het eten al teveel was afgekoeld

Petra
9 February 2025
Sam van Dam
6 February 2025

Erg goede Chinees

Willem
3 February 2025

Top! Snel gebracht en lekker gesmaakt.

Martens
30 January 2025

Geweldig lekker eten en de loempia was fantastisch: knapperig en goed gevuld ! Bezorging boven verwachting, zo snel...hartelijk dank !

Frans
28 January 2025

Goed op, tijd en lekker warm en smakelijk. Aanbeveler !!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hofstra
23 January 2025

18.15 aangegeven om het thuis te hebben komt het pas om 19.00 en de temperatuur van het eten was ook vere van heet

A De Vries-Sloothaak
23 January 2025
C
20 January 2025

Bami was helaas klef/aan elkaar geplakt. Vraag omtrent ketjap en sambal toevoegen zat er niet bij.

Tina
5 January 2025
Ria De Vries
4 January 2025

Top!

Natasja
2 January 2025

Mooi optijd bezorgd, nog eerder dan gemeld en lekker gegeten

Geeske van Hooijdonk
2 January 2025

Wij zijn dik tevreden

De Vreede
1 January 2025
Boiten
30 December 2025

Niet zo heel warm meer, eerder bezorgen? Bezorger reed best vlot, daar lag het niet aan, verder oké

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Johan L
29 December 2024

Gewoon Top!

Jonkman
20 December 2024

Had 2 loempia bestelt. Was echt kut de bestelling zacht uitgedrukt. Loempia zacht nat en vie echt uit el kaar. Heb gebeld en ze konden er niks aan doen. Ik moet maar wachten wand mijn bestelling kon niet uit voor hun en moet wachten tot ze meer bestellingen hadden zo dat het wel uit kon. En onder tussen was mijn loempia al klaar en moet ik maar wachten. Dit is niet de eerste keer. Dus moet ik eerlijk zeggen dat ik naar heel wat jaren niet meer bestel hier. Het gaat hun om het geld en niet om het eten. JAMMER. Ik bestel lel ergens anders. Waar je wel kwaliteit krijg.

Koelma
15 December 2024

Goed geleverd ,heerlijk gegeten !!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

S.Mol
9 December 2024

Zoals altijd... overheerlijk! Genoten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Koen
8 December 2024
Wietske
6 December 2024

Hele goede chinees

Fekken
2 December 2024

Kwaliteit enz super echter de bestelling was niet goed uitgevoerd. We hadden ook kipsate besteld en die zat er helemaal niet bij.

Jorn Rekoert
29 November 2024

De bezorging was goed afgeleverd door een aardige gozer en het eten was zoals altijd heerlijk!

Henk HOFSTRA
24 November 2024

vriendelyke bezorger .keurig afgeleverd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nicole Grondhuis
23 November 2024

Communicatie via online bestellen goed echter zie je dan dat om 18:06 bezorger een s weggereden en pas om 18:50 bezorgd is.. met loempia’s 🥴

John Melis
6 November 2024

Ging prima, was lekker .. alleen de TjapTjoy was met vlees ipv vegetarisch .. misschien heb ik verkeerd besteld.

Yvonne
4 November 2024

Vandaag de TjapTjoy Indrapoera laten bezorgen. We hebben gesmuld. De saté, de babi pangang, de koe loe yuk en vooral de kip was verrukkelijk. Een verbetertip: vervoer de maaltijd in warmhoudboxen, zodat het goed warm aankomt. Nu was alles lauwwarm.

Veenstra
1 November 2024

Kwam 3 kwartier te vroeg je besteld toch niet voor niets in een tijdblok

Tina
29 October 2024

Pangsit erg donker en vet en Kou lou youk knetterhard en donkerbruin gebakken. Bezorging prima op tijd.

T.H.Hilbrands
28 October 2024

heel goed alles

Albertje
27 October 2024

Eten was heerlijk en genoeg. Bezorgservice was super vriendelijk en mooi voor de aangegeven tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lukkes
23 October 2024

Het eten was heerlijk, goed tot in de puntjes verzorgd en kwam mooi op tijd.

Karp
20 October 2024

Prima eten, maar om 17.06 besteld met zo snel mogelijke bezorging, pas 18.55 was het eten er. Schandalig

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mark
17 October 2024
E.Kussendrage
14 October 2024

Eten was koud bij aflevering zelf opgewarmd dus slecht

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Koen
13 October 2024

Is prima

5
13 October 2024
Monique de Groote
8 October 2024

We genieten altijd van jullie eten..jammer genoeg ontbrak er een bak nasi en waren de mini loempia's dit keer echt niet lekker. Taai en leken wel oud. Omdat mijn dochter glutenvrij moet eten wil ze altijd graag de loempia's dus die vond dit natuurlijk erg jammer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Alette Postuma
5 October 2024

Kroepoek zat er niet bij......beetje jammer

Stoelwinder
29 September 2024
Hendrik
29 September 2024

Heerlijk eten en precies op tijd bezorgd

Savanna
25 September 2024

Bezorger was mooi optijd en vriendelijk! Eten was heerlijk en goed warm zoals altijd (:

Jacquelina woestenburg
23 September 2024

Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat jullie de saus waren vergeten bij de Ko- yo- luk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

De
16 September 2024

Helaas door storing werd er later bezorgt. Echter werd er gebeld over het probleem en werd er daarna zeer snel bezorgd.

Hotske Haarsma
12 September 2024

Op afgesproken tijd bezorgd door een vriendelijke, nette jongeman. Temperatuur van het eten 👌 Smaak 👌

Jonkman
7 September 2024

Ik dacht dat mijn eten goed was maar de wc nodigt mij vaak uit na de tijd. dat was wel erg jammer. Ga maar niet zeggen dat het aan de loempia kwam denk ik.

Eise Fokkema
7 September 2024

Het was weer heerlijk en reuze snel bezorgd..

Geeske Tamminga
4 September 2024

Altijd super goed

Bruinsma
4 September 2024

Lekker , optijd dus warm super

GJ & A.Wever
30 August 2024
Koen
26 August 2024

Was goed.

Henry
16 August 2024
MdB
10 August 2024

Ik kan geen verbeterpunten opnoemen, dat laat ik aan anderen over. Eten smaakte heerlijk, was meeeer dan genoeg. Ondanks standaard bamen van gerechten toch hier en daar een eigen twist. Qua prijs en kwaliteit een aanrader!

Koning
5 August 2024
van Hooijdonk
1 August 2024

Het was weer top

Jans
29 July 2024
Mike Braaf
26 July 2024
Yvonne van der Hoek
22 July 2024

Op tijd geleverd, goed eten en bij bezorgen nog zo warm dat je bijna je mond er nog aan kunt branden dus top in orde!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Annalie
10 July 2024

Altijd goed!

Jan willem Cornelissen
10 July 2024

Was heerlijk eten en goede aardige bezorger! Gaan we vaker doen👌👍

Elzinga, Oudehorne
6 July 2024

Indische Rijsttafel goed qua grote, smaak en prijs. Snel thuisbezorgd, we gaan vaker bestellen

Albertje Drenth
1 July 2024

Vriendelijke bezorger. Bestelling ver voor de tijd bezorgd. Fijn dat het bezorgservice is.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

C. van Oene
28 June 2024

De bestelling kwam 10 minuten te vroeg. Ik denk dat het daarom was dat de mini loempia's slap waren. Verder was het eten goed, maar het had warmer gekund.

Nijboer
27 June 2024
Johannes
19 June 2024
Jeroen
17 June 2024

Prima rijsttafel voor 2, eigenlijk genoeg voor 6 maaltijden! Alleen de mini loempias en de atjar miste, maar even over gebeld en dat komt de volgende bestelling goed.

Natasja
10 June 2024
Eise Fokkema
9 June 2024

Het was zoals gebruikelijk weer heerlijk eten. Wat een toppers bij Indrapoera.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anna
30 May 2024

Lekker eten en snelle levering door een vrolijke bezorger, top!

Harm Boonstra
26 May 2024
Vera Agterberg
19 May 2024

Iets later dan gepland, maar we zaten dan ook ver weg, hebben we een heerlijke goed warme maaltijd gehad voor een groep van 20. Alle verschillende gerechten waren even heerlijk en goed verzorgd! Voor herhaling vatbaar!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

De Vreede
13 May 2024
Veenstra
6 May 2024
Harm Boonstra
4 May 2024

Erg lekker genieten

Eise Fokkema
3 May 2024

Heerlijk gegeten en heel erg snel gebracht door een vriendelijke bezorger. Top restaurant......

Jonkman
29 April 2024

Wij bestellen meestal door de week. Nou een keer in het weekend. Dat nooit weer. Mijn loempia erg nat aan de buitenkant. Had gevraagd om GEEN atjar in de babi panggang maar lezen is moeilijk. Het eten was niet echt warm maar dat komt dat ze geen warmhoud tassen gebruiken. Jammer Jammer Jammer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Veenstra
22 April 2024

Babi Panggang was wat dun, waterig, smaak ook niet zo als we gewend zijn. De rest van de gerechten was prima

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Irma
20 April 2024

Bestelling was niet helemaal compleet, de kroepoek miste. Eten was er een half uur na het berichtje dat het onderweg was

Multidiensten El-masri
8 April 2024

Eten smaakte enorm raar sterk vam smaak kroepoek besteld niet geleverd bakjes stuk alles zat onder de saus telefonisch contact gehad 10 euro korting op volgende bestelling enorme twijfel of we hier weer gaan bestellen

G mulder
6 April 2024

Besteld voor 18:45 kwam 18:25 dat was niet de afspraak

Douwtje Mulder
24 March 2024

Wederom was het eten absoluut niet warm, jammer dit was al de tweede keer. Dus ergens hapert het in de tijd tussen bereiden en bezorgen

Harm Boonstra
23 March 2024

Was weer lekker